آشيانه


آشيانه


مدینه شور وشینت کو!


<

یا علی قبر پرستویت کجاست؟                          ان گل صد برگ خوشبویت کجاست

هر چه باشد من نمک پرورده ام                           دل به عشق فاطمه خوش کرده ا 

حج من بی فاطمه بی حاصل است                       فاطمه حلال صد ها مشکل است 

من طواف سنگ کردم دل کجاست؟                        راه پیمودم ُپس منزل کجاست؟

کعبه بی فاطمه مشتی گل است                           قبر زهرا کعبه ی اهل دل است



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت10:59---4 آبان 1391
سلام.عمو وبلا گ خوبی به ما هم سربزن

میتی
ساعت14:36---1 مرداد 1391
✯ ✰ ★ ✵ ✶ ✷ ✸✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮





ღ آرامـــــش چیست؟؟!!





❀ نگاه به گذشته وشکر خدا...


❀ نگاه به آینده واعتماد به خدا..


❀ نگاه به اطراف وجستجوی خدا..


❀ نگاه به درون ودیدن خدا..





✿ لحظه هایت سرشار از بــــوی خـــدا✿





☆✮ماه مهمانی خــــــدا مبـــــارک☆✮
(سلام... خوبی؟ بلاگ ناناسی داری... به بلاگ من هم بیا... حضور گرمت خوشحالم میکنه... منتظرتم!)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رويا عليزاده | تاريخ: جمعه 30 تير 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |